Veelgestelde Vragen (FAQ)

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

    Bestellingen verlopen op basis van een offerte. U kunt via onze website of per e-mail een offerte aanvragen. Na akkoord wordt de bestelling verwerkt en geleverd en/of geïnstalleerd volgens de gemaakte afspraken.

  • Hoe lang is mijn offerte geldig?

    Onze offertes zijn 30 dagen geldig, tenzij anders vermeld.

  • Kan ik een bestelling annuleren?

    Ja, bestellingen kunnen binnen 14 dagen geannuleerd worden, mits de producten nog niet zijn verzonden of geïnstalleerd. Neem hiervoor contact op met info@trailix.nl.

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    De standaard levertijd is 1-2 werkdagen, tenzij anders aangegeven.

  • Biedt Trailix installatie aan?

    Ja, wij bieden professionele installatie voor onze producten. Neem contact op voor de mogelijkheden en kosten.

  • Levert Trailix in heel Nederland?

    Ja, wij leveren in heel Nederland. Voor internationale leveringen kunt u contact met ons opnemen.

  • Hoe lang heb ik garantie op mijn product?

    Op alle producten geldt een garantie van 12 maanden, tenzij anders vermeld.

  • Kan ik een product retourneren?

    Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst, mits het product ongebruikt is en in de originele verpakking zit. Op maat gemaakte of speciaal bestelde producten kunnen niet geretourneerd worden.

  • Mijn product is defect, wat moet ik doen?

    Neem contact met ons op via info@trailix.nl. Indien het defect binnen de garantie valt, wordt het product kosteloos gerepareerd of vervangen.

  • Wat zijn de betaalvoorwaarden?

    De betalingstermijn bedraagt 14 dagen na factuurdatum, tenzij anders overeengekomen.

  • Ontvang ik een factuur voor mijn bestelling?

    Beschrijf het item of beantwoord de vraag Ja, u ontvangt een factuur per e-mail na de verwerking van uw bestelling.